מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ניהול נכסים ברעננה

    ניהול נכסים רעננה

    אנו בחברת פדנט מספקים מגוון רחב של שירותים, לרבות ניהול נכסים ברעננה. תחום זה כולל מגוון רחב של שירותים הכוללים בין היתר תחזוקה וניהול שוטף של הנכס, עיסוק בהנהלת חשבונות של הנכס ואף מתן תמיכה משפטית בכל היבט בנוגע להשכרתו ומכירתו של הנכס עצמו או חלקים ממנו. חברתנו מקפידה על הענקת השירות המתקדם והמסור ביותר באזור, זאת מתוך מטרה לאפשר לכם לחזור אל עיסוקיכם ללא דאגה, בזמן שצוות העובדים המקצועי שלנו דואג לכל צרכי הנכס.

    ניהול נכסים בסביבת רעננה מעולם לא היה פשוט יותר!

    העיר רעננה היוותה תמיד מוקד המושך אליו תושבים ואנשי עסקים מובילים הרוצים לפתח את העיר ולהתפתח בעצמם. עבודתם החשובה עשויה להיקטע לעיתים לאור העובדה כי הם נאלצים להתמודד בכוחות עצמם עם ניהול הנכסים אשר ברשותם. על מנת לפתור את המצוקה הזו בצורה המקצועית והאיכותית ביותר, חברת פדנט מעניקה את שירותיה בעבור כל דורש.

    כך למעשה תוכלו גם אתם להשתחרר מהעול של ניהול הנכס על כל היבטיו, ולחזור לעיסוקים החשובים לכם. ניהול הנכסים מתבצע הן בנכסים למגורים והן בנכסים כמו בנייני משרדים ומבני ציבור שונים. אפשרות זו מעניקה לבעלי נכסים וועדי בתים את האפשרות לעמוד מול נציג אחד, אשר ידאג למצוא ולספק את כל הפתרונות היעילים ביותר, זאת החל בעבודות ניקיון ותחזוקה שוטפים, דרך עבודות גינון וצביעת המבנה פעם בתקופה וכלה בשיפוצים ואחזקת תשתיות האינסטלציה והחשמל.

    ניהול נכסים ברעננה – טיפול מהיר ואיכותי לכל בעיה

    עבודתה הנאמנה של קבוצת פדנט שמה דגש על שביעות רצונם של לקוחותיה והשלמת כלל המשימות הכרוכות בנושא בכדי לאפשר לבעלי הנכס לזכות בראש שקט ונטול דאגות. חברתנו מקפידה על הענקת הטיפול המהיר והאיכותי ביותר בתחום לכל בעיה או צורך שמתעורר בנכס שלכם. כך שגם במידה ואתם מעוניינים להעמיד מספר דירות או משרדים למכירה בו, חברתנו תסייע לכם בכל היבט, זאת גם במשפטי, במציאת השוכרים ובתחזוקה של המקום לכל אורך הדרך.

    ניהול נכסים רעננה 

    מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      בין הלקוחות שלנו

      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      ניקיון משרדים בערב עם מפתח – למי מתאים לקבל שירות כזה?

      כל משרד אשר מעסיק מספר עובדים מרובים לא תמיד מאפשר הסתובבות של עובדים נוספים שעלולים להוציא את העובדים מריכוז או פשוט למנוע מהם לבצע את עבודתם כראוי. לעומת זאת, בשעות הערב כאשר העובדים אינם נמצאים במשרד והוא ריק לחלוטין אז ניתן בהחלט לבצע את עבודת הניקיון בצורה הטובה ביותר וזאת מבלי להפריע לעובדים.

      חברת ניקיון אמינה תקבל לידיה את המפתח של המשרד והעובדים יגיעו בדיוק בזמן ויבצעו את העבודה. יש לוודא שמדובר בחברה מנוסה וכדאי גם לחפש המלצות על החברה. כל המלצה היא חשובה ועושיה לקבוע אם תיקחו את החברה או לא. ככל שמדובר באנשים זרים אשר יסתובבו בעסק שלך כשאתה לא נמצא אז יש לסמוך עליהם במאה אחוז, כך שתסתובב בלב שקט וללא חששות.

      ועד בית חיצוני מדוע זה משתלם, בעצם?

      ממבט ראשון נראה כי שירותי ניהול חיצוניים אינם משתלמים כל כך, שהרי מדוע שנשלם עבור עבודה שאפשר לעשות באופן עצמאי? העניין הוא שדיירים רבים אינם מוכנים לקחת על עצמם את תפקיד ניהול הבניין, ובצדק. זאת משום שבסופו של דבר הניהול העצמאי אינו משתלם כל כך. הדיירים האחראיים על ועד הבית נאלצים לא אחת לצאת מעבודתם מוקדם יותר בשל נזילת צנרת או סתימת ביוב, והזמן שהם נאלצים להשקיע בוויכוח עם השכנים רק עולה להם כסף. מסיבה זו, כדאי לשלם לוועד בית חיצוני ולדעת כי ענייני הבניין מתנהלים על מי מנוחות

      מתי כדאי לפנות לחברת ניהול מבנים?

      ניהול היא לא מילה גסה. אמנם לא כול דבר זקוק לניהול, אך ניתן להניח שכאשר דואגים לניהול איכותי אז הכול עובד טוב יותר וללא בעיות מיוחדות. כך גם ניהול מבנים במרכז אשר מדבר על כך שכל מה שקשור למבנה יעבוד כמו שצריך וימנע מהדירים עוגמת נפש והתעסקות בתקלות שונות. חברות ניהול שונות מבטיחות שירותים של תיקונים ואחזקה שוטפת. פדנט היא חברת אחזקה מקצועית אשר עוסקת בניהול של מבנים ודאגה לביטחון הדיירים אשר מתגוררים בהם. פניה לחברת אחזקה וניהול היא הפעולה ההגיונית ביותר לעשות כאשר אתם רוצים לטפל בבניין שלכם כמו שצריך.

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות