מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ניהול נכסים בפתח תקווה

    קבוצת פדנט מעניקה שירות של ניהול נכסים בפתח תקווה. כך שבמידה ואתם מעוניינים לוודא כי כלל צרכי הנכס שלכם יטופלו בצורה המקצועית והמסורה ביותר, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו עוד היום. קבוצת פדנט נוסדה לפני כעשור ובמהלך כל שנות פעילותה מקפידה על הענקת השירותים המובילים בתחום, טיפול בתקלות על ידי אנשי המקצוע המוסמכים והאמינים ביותר ותחזוקה יום יומית של סדר וניקיון הכל היבט.

    הטיפול והתחזוקה היעילה ביותר בעבור כל נכס

    כמעט מאה וחצי עברה מאז היווסדותה של אם המושבות, ובמהלך השנים העיר השתנתה לא מעט. כיום נוכל למצוא בה מגוון עשיר של מבני מגורים רבי קומות לצד בנייני משרדים ותעשייה מתפתחת. כיום, ניהול נכסים בפתח תקווה יהיה זה אשר יעניק לכם את האפשרות להסיר דאגה מלבכם ולהותיר את כלל תחום התחזוקה וניהול של הבניין שלכם, בין אם בניין מגורים או משרדים, בידיה של חברת אחזקת מבנים מנוסה ומקצועית שיודעת לזהות את כלל צרכיו של הנכס ולהתאים בעבורם את המענה המתאים ביותר.

    נכסי מגורים יוכלו סוף סוף לוותר על תפקידו של וועד הבית הארכאי ולהחליף אותו בשירות מקצועי ומסודר המענק פתרון מיידי לכל תקלה ושומר על חזור הנכס בכל רגע נתון. החברה תוכל גם להסיר מכם את התפקיד המאתגר של גביית תשלומים חודשיים מכלל הדיירים, גם מהסרבנים שביניהם. במידה ומדובר בנכס שכולל משרדים שונים, הרי שניתן יהיה להיעזר בשירותיה של החברה המנוסה וליהנות גם משירותי ניקיון משרדים בהתאמה מלאה לצרכים ולדרישות שלכם.

    ניהול מבנים מקצועי ומנוסה

    הידע והניסיון אשר צברה קבוצת פדנט במהלך השנים מאפשר לחברתנו לספק בעבור כל לקוח ולקוח את המענה היעיל והמקצועי ביותר בנושאי ניהול מבנים. לצד נקודה זו חשוב לציין כי עיקר העבודה של חברתנו נועד למעשה למנוע תקלות אפשריות בכל היבטי הנכס שלכם, דבר אשר נועד לאפשר לכם ליהנות מסדר היום שלכם, בין אם בעבודה או בבית, מבלי שדבר יפריע לכם.

    מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      בין הלקוחות שלנו

      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      ניקיון משרדים בערב עם מפתח – למי מתאים לקבל שירות כזה?

      כל משרד אשר מעסיק מספר עובדים מרובים לא תמיד מאפשר הסתובבות של עובדים נוספים שעלולים להוציא את העובדים מריכוז או פשוט למנוע מהם לבצע את עבודתם כראוי. לעומת זאת, בשעות הערב כאשר העובדים אינם נמצאים במשרד והוא ריק לחלוטין אז ניתן בהחלט לבצע את עבודת הניקיון בצורה הטובה ביותר וזאת מבלי להפריע לעובדים.

      חברת ניקיון אמינה תקבל לידיה את המפתח של המשרד והעובדים יגיעו בדיוק בזמן ויבצעו את העבודה. יש לוודא שמדובר בחברה מנוסה וכדאי גם לחפש המלצות על החברה. כל המלצה היא חשובה ועושיה לקבוע אם תיקחו את החברה או לא. ככל שמדובר באנשים זרים אשר יסתובבו בעסק שלך כשאתה לא נמצא אז יש לסמוך עליהם במאה אחוז, כך שתסתובב בלב שקט וללא חששות.

      ועד בית חיצוני מדוע זה משתלם, בעצם?

      ממבט ראשון נראה כי שירותי ניהול חיצוניים אינם משתלמים כל כך, שהרי מדוע שנשלם עבור עבודה שאפשר לעשות באופן עצמאי? העניין הוא שדיירים רבים אינם מוכנים לקחת על עצמם את תפקיד ניהול הבניין, ובצדק. זאת משום שבסופו של דבר הניהול העצמאי אינו משתלם כל כך. הדיירים האחראיים על ועד הבית נאלצים לא אחת לצאת מעבודתם מוקדם יותר בשל נזילת צנרת או סתימת ביוב, והזמן שהם נאלצים להשקיע בוויכוח עם השכנים רק עולה להם כסף. מסיבה זו, כדאי לשלם לוועד בית חיצוני ולדעת כי ענייני הבניין מתנהלים על מי מנוחות

      מתי כדאי לפנות לחברת ניהול מבנים?

      ניהול היא לא מילה גסה. אמנם לא כול דבר זקוק לניהול, אך ניתן להניח שכאשר דואגים לניהול איכותי אז הכול עובד טוב יותר וללא בעיות מיוחדות. כך גם ניהול מבנים במרכז אשר מדבר על כך שכל מה שקשור למבנה יעבוד כמו שצריך וימנע מהדירים עוגמת נפש והתעסקות בתקלות שונות. חברות ניהול שונות מבטיחות שירותים של תיקונים ואחזקה שוטפת. פדנט היא חברת אחזקה מקצועית אשר עוסקת בניהול של מבנים ודאגה לביטחון הדיירים אשר מתגוררים בהם. פניה לחברת אחזקה וניהול היא הפעולה ההגיונית ביותר לעשות כאשר אתם רוצים לטפל בבניין שלכם כמו שצריך.

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות