מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ניהול מבנים ונכסים בכפר סבא

    תחום ניהול הנכסים הינו מקיף וכולל מגוון רחב של שירותים מהם הנכס שלכם יכול ליהנות. אך על מנת לוודא כי אתם אכן זוכים בקבלת השירותים המתאימים לכם, וודאו תמיד כי אתם פונים אל חברת אחזקה לבניין עם ניסיון עשיר כמו קבוצת פדנט. חברתנו מובילה את תחום ניהול הנכסים מזה כעשור ושמחה להעמיד את שירותיה המקצועיים גם לרשותכם. הצוות המקצועי שלנו יסייע בהגדרה מדויקת של ככל השירותים הנדרשים לכם ויעשה את כל האפשרי על מנת להבטיח את ביצוע כלל העבודה על היבטיה השונים בצורה היעילה והמקצועית ביותר.

    בוחרים בניהול נכסים ברמה הגבוהה ביותר

    כפר סבא מעניקה לאנשים רבים את האפשרות לחיות ולעבוד באזור ירוק אשר כולל אוכלוסייה מגוונת מהחתך הסוציואקונומי האיכותי. לצד אזורי מגורים נוחים ומרשימים ניתן יהיה למצוא גם אזורי תעשייה ואפשרויות תעסוקה מגוונות. אנשים רבים בוחרים לרכוש בה נכסים מכל הסוגים, אך מגלים בבוא היום כי טיפול, ניהול ותחזוקה של הנכס עשויים לדרוש זמן, מאמצים ותעסוקה רבה. בכדי להקל על העומס שלכם, חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם ולספק את שירות ניהול הנכסים המקצועי והאיכותי ביותר באזור.

    ניסיונה העשיר של קבוצת פדנט, לצד הידע המקצועי העשיר שרכשה במהלך כל שנות פעילותה, מעניקים לה את היתרון המשמעותי על חברות אחזקת מבנים אחרות בתחום. חברתנו מכירה לעומק את כלל השירותים הנדרשים בעת ניהול הנכס שלכם, זאת בין אם מדובר על מבנה למגורים או בניין משרדים, בין אם כרגע כלל הדירות/משרדים תפוסים או במידה ואתם מחפשים את המשכירים המתאימים. נשמח ללוות אתכם בכל שלב ולסייע בכל דרך אפשרית על מנת להקל על ההתמודדות שלכם עם הנכס.

    מענה מקצועי ומהיר לכל צורך

    קבוצת פדנט, חברת ניהול נכסים, שמחה לעמוד לרשותכם ולסייע באספקת המענה המושלם בעבור כל בעיה או צורך שעשוי להתעורר בתחום ניהול הנכסים. כך שבין אם מדובר במצב חירום בו ישנה בעיה באינסטלציה, במידה ואתם מעוניינים להרחיב את הנכס עם מרפסות, להתקין בו מעלית או פשוט לשמור על סדר וניקיון בו במהלך השגרה, הרי שחברתנו תעמוד לרשותכם בכל.

    מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      בין הלקוחות שלנו

      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      ניקיון משרדים בערב עם מפתח – למי מתאים לקבל שירות כזה?

      כל משרד אשר מעסיק מספר עובדים מרובים לא תמיד מאפשר הסתובבות של עובדים נוספים שעלולים להוציא את העובדים מריכוז או פשוט למנוע מהם לבצע את עבודתם כראוי. לעומת זאת, בשעות הערב כאשר העובדים אינם נמצאים במשרד והוא ריק לחלוטין אז ניתן בהחלט לבצע את עבודת הניקיון בצורה הטובה ביותר וזאת מבלי להפריע לעובדים.

      חברת ניקיון אמינה תקבל לידיה את המפתח של המשרד והעובדים יגיעו בדיוק בזמן ויבצעו את העבודה. יש לוודא שמדובר בחברה מנוסה וכדאי גם לחפש המלצות על החברה. כל המלצה היא חשובה ועושיה לקבוע אם תיקחו את החברה או לא. ככל שמדובר באנשים זרים אשר יסתובבו בעסק שלך כשאתה לא נמצא אז יש לסמוך עליהם במאה אחוז, כך שתסתובב בלב שקט וללא חששות.

      ועד בית חיצוני מדוע זה משתלם, בעצם?

      ממבט ראשון נראה כי שירותי ניהול חיצוניים אינם משתלמים כל כך, שהרי מדוע שנשלם עבור עבודה שאפשר לעשות באופן עצמאי? העניין הוא שדיירים רבים אינם מוכנים לקחת על עצמם את תפקיד ניהול הבניין, ובצדק. זאת משום שבסופו של דבר הניהול העצמאי אינו משתלם כל כך. הדיירים האחראיים על ועד הבית נאלצים לא אחת לצאת מעבודתם מוקדם יותר בשל נזילת צנרת או סתימת ביוב, והזמן שהם נאלצים להשקיע בוויכוח עם השכנים רק עולה להם כסף. מסיבה זו, כדאי לשלם לוועד בית חיצוני ולדעת כי ענייני הבניין מתנהלים על מי מנוחות

      מתי כדאי לפנות לחברת ניהול מבנים?

      ניהול היא לא מילה גסה. אמנם לא כול דבר זקוק לניהול, אך ניתן להניח שכאשר דואגים לניהול איכותי אז הכול עובד טוב יותר וללא בעיות מיוחדות. כך גם ניהול מבנים במרכז אשר מדבר על כך שכל מה שקשור למבנה יעבוד כמו שצריך וימנע מהדירים עוגמת נפש והתעסקות בתקלות שונות. חברות ניהול שונות מבטיחות שירותים של תיקונים ואחזקה שוטפת. פדנט היא חברת אחזקה מקצועית אשר עוסקת בניהול של מבנים ודאגה לביטחון הדיירים אשר מתגוררים בהם. פניה לחברת אחזקה וניהול היא הפעולה ההגיונית ביותר לעשות כאשר אתם רוצים לטפל בבניין שלכם כמו שצריך.

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות