מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    לשם מה נדרשת אחזקת מבנים?

    כל מבנה זקוק לשירותי אחזקה. מבנים רבים משמשים באופן שותף לפעילות של מוסדות שונים- מקומות עבודה, משרדי חברה, בתי ספר, אוניברסיטאות ומכללות, מועדוני ספורט, עמותות, מוסדות ממשל ועוד. בכל אחד ממבנים אלה משמש אנשים רבים מדי יום, כאשר מתקיימות בו פעילויות באופן שוטף. כדי לשמור על כשירות המבנה, על נראותו הטובה ועל נוחיותו, רוב החברות שוכרות שירותי אחזקת מבנים. קבוצת פדנט מתמחה באחזקה כוללת ושוטפת של מבנים מסוגים שונים, תוך שמירה על סביבה נקייה ונוחה בצורה אופטימלית, בה נוח וכייף לעבוד, ללמוד ולהעביר את שעות היום המשמעותיות.

    כל סביבה בה מבלים באופן שגרתי- עלולה להתלכלך, להישחק ולפתח ליקויים. תפקיד שירותי אחזקת מבנים הוא לשמור על הניקיון השוטף של כלל הבניין, גם בשעות הפעילות וגם בשעות הערב, תיקוני תשתיות הבניין, ובמידה וקיימת תקלה שאין ביכולתם לתקן- איתור של בעלי מקצוע אמינים שיבצעו את התיקון באופן מידי ומהיר. למעשה, חברת האחזקה משמרת את מצבו הטוב של החלל, ומשאירה את בעלי או מנהלי המבנה ב"ראש שקט", ללא צורך לדאוג לבעיות חוזרות ונשנות אלה.

    מה הם המבנים הנדרשים לאחזקה?

    כל מבנה שבו קיימת תנועה מתמדת של אנשים, אשר משתמשים במתקניו השונים (לרבות בתי השימוש, המשרדים, פינות האוכל) יידרש בשירותי אחזקת מבנים, כדי לאפשר לפעילות המתרחשת בו להתקיים בנעימים. בתי עסק הנהנים מקהל לקוחות שוטף, בנייני מגורים בהם חשוב לשמור על סביבת מחייה הגיינית, מוסדות רפואיים- בהם הסטריליות היא הכרחית, אולמות ומוסדות תרבות יוקרתיים הנדרשים דרק קבע להראות במיטבם- כל אלה ועוד מבנים רבים נוספים נזקקים לשירותים אלו.

    איזו חברת אחזקה מומלצת?

    כדי להנות משירותי אחזקה מצוינים ולהימנע מעיסוק מתמיד בתקלות התשתית המציקות, חשוב לבחור בחברת אחזקה אמינה ובעלת שם, אשר פועלת באדיבות ובמחויבות כלפי הלקוח. קבוצת פדנט בעלת ותק וניסיון רב בעולם אחזקת המבנים, מציעה שירות של ניקיון ייסודי, תיקון בלאי ותקלות שונות- הטיפול הכולל מתבצע בכלל פינות המבנה, החל מהחללים הגדולים המשותפים ועד לאזורים הקטנים והנסתרים ביותר.

    מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      בין הלקוחות שלנו

      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      ניקיון משרדים בערב עם מפתח – למי מתאים לקבל שירות כזה?

      כל משרד אשר מעסיק מספר עובדים מרובים לא תמיד מאפשר הסתובבות של עובדים נוספים שעלולים להוציא את העובדים מריכוז או פשוט למנוע מהם לבצע את עבודתם כראוי. לעומת זאת, בשעות הערב כאשר העובדים אינם נמצאים במשרד והוא ריק לחלוטין אז ניתן בהחלט לבצע את עבודת הניקיון בצורה הטובה ביותר וזאת מבלי להפריע לעובדים.

      חברת ניקיון אמינה תקבל לידיה את המפתח של המשרד והעובדים יגיעו בדיוק בזמן ויבצעו את העבודה. יש לוודא שמדובר בחברה מנוסה וכדאי גם לחפש המלצות על החברה. כל המלצה היא חשובה ועושיה לקבוע אם תיקחו את החברה או לא. ככל שמדובר באנשים זרים אשר יסתובבו בעסק שלך כשאתה לא נמצא אז יש לסמוך עליהם במאה אחוז, כך שתסתובב בלב שקט וללא חששות.

      ועד בית חיצוני מדוע זה משתלם, בעצם?

      ממבט ראשון נראה כי שירותי ניהול חיצוניים אינם משתלמים כל כך, שהרי מדוע שנשלם עבור עבודה שאפשר לעשות באופן עצמאי? העניין הוא שדיירים רבים אינם מוכנים לקחת על עצמם את תפקיד ניהול הבניין, ובצדק. זאת משום שבסופו של דבר הניהול העצמאי אינו משתלם כל כך. הדיירים האחראיים על ועד הבית נאלצים לא אחת לצאת מעבודתם מוקדם יותר בשל נזילת צנרת או סתימת ביוב, והזמן שהם נאלצים להשקיע בוויכוח עם השכנים רק עולה להם כסף. מסיבה זו, כדאי לשלם לוועד בית חיצוני ולדעת כי ענייני הבניין מתנהלים על מי מנוחות

      מתי כדאי לפנות לחברת ניהול מבנים?

      ניהול היא לא מילה גסה. אמנם לא כול דבר זקוק לניהול, אך ניתן להניח שכאשר דואגים לניהול איכותי אז הכול עובד טוב יותר וללא בעיות מיוחדות. כך גם ניהול מבנים במרכז אשר מדבר על כך שכל מה שקשור למבנה יעבוד כמו שצריך וימנע מהדירים עוגמת נפש והתעסקות בתקלות שונות. חברות ניהול שונות מבטיחות שירותים של תיקונים ואחזקה שוטפת. פדנט היא חברת אחזקה מקצועית אשר עוסקת בניהול של מבנים ודאגה לביטחון הדיירים אשר מתגוררים בהם. פניה לחברת אחזקה וניהול היא הפעולה ההגיונית ביותר לעשות כאשר אתם רוצים לטפל בבניין שלכם כמו שצריך.

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות