מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חברות אחזקת מבנים – שירותי ניהול ואחזקת מבנים מקצועית

    שירות של חברות אחזקת מבנים הוא שירות אשר מזמינים בסכום חודשי קבוע תמורתו מקבלים תחזוקה שוטפת של המבנה מאת אנשי מקצוע המתמחים בכך. במסגרת השירות של החברות דואגים לכלל המישורים התחזוקתיים של המבנה. השירות אפקטיבי במיוחד כשמדובר על בניינים גדולים בהם יש עבודת תחזוקה שוטפת משמעותית. החלופה של ניהול התחזוקה על ידי ועד הבית אינו אפקטיבי כשיש עשרות דיירים במבנה וניסיון לניהול עצמאי עשוי להיות יקר יותר משמעותית מאשר הסתמכות על אנשי המקצוע של חברת הניהול. היקף התחזוקה והעלויות החודשיות יכולים להשתנות ממבנה למבנה בהתאם לגודלו של המבנה, גודלם של השטחים המשותפים בו, גיל המבנה, מצב התשתיות ועוד.

    חברות אחזקת מבנים והתמחות בתחום

    שוק אחזקת המבנים בישראל הינו מגוון ורחב וקיימות חברות אחזקת מבנים רבות הפועלות הן בנכסים פרטיים והן בנכסים מסחריים. חשוב לבחור בחברה אחראית, רצינית ובעלת מוניטין על מנת שתקבלו את השירות המקצועי והטוב ביותר. חברת אחזקת מבנים איכותית יודעת לייעל תהליכים, להוזיל הוצאות ולבצע הליכי גבייה מורכבים. חברת ניהול ואחזקת מבנים הן בתחום המסחרי והן בתחום הפרטי נדרשת להחזיק מוקד חירום אשר ידע לתת מענה לבעיות בכל עת. בכל נכס ישנן מערכות רבות אשר אותן צריך לתחזק. חברת אחזקת מבנים מוצלחת תייצר איכות חיים גבוהה לדיירים תוך מתן ראש שקט לוועד הבית. חברת הניהול צריכה לפעול בגישה חיובית של איך לפתור בעיות, כיצד לעשות את המשימות ולתת מענה לצרכי הבניין בשיתוף פעולה עם הועד.

    חיסכון בעלויות

    עבודה עם חברות אחזקת מבנים יכולה להוביל לחיסכון בהוצאות החודשיות של ועד הבית. הדבר נובע מכך שהחברות עובדות עם אנשי מקצוע קבועים אשר מספקים שירות אמין ומקצועי במחיר נוח ומשתלם. חברת הניהול דואגת לא רק לטיפול הכללי בבניין אלא גם בטיפול במעליות, תחזוקה שוטפת של המערכות הסולאריות ומשאבות המים. היא אחראית גם על הפיקוח על נותני שירות חיצונים, על מנת לוודא את איכות העבודה שלהם. חברת פדנט מתמחה בניהול מבנים עתירי טכנולוגיה ומגדלים רבי קומות המשולבים במערכות חכמות.

    מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      בין הלקוחות שלנו

      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      ניקיון משרדים בערב עם מפתח – למי מתאים לקבל שירות כזה?

      כל משרד אשר מעסיק מספר עובדים מרובים לא תמיד מאפשר הסתובבות של עובדים נוספים שעלולים להוציא את העובדים מריכוז או פשוט למנוע מהם לבצע את עבודתם כראוי. לעומת זאת, בשעות הערב כאשר העובדים אינם נמצאים במשרד והוא ריק לחלוטין אז ניתן בהחלט לבצע את עבודת הניקיון בצורה הטובה ביותר וזאת מבלי להפריע לעובדים.

      חברת ניקיון אמינה תקבל לידיה את המפתח של המשרד והעובדים יגיעו בדיוק בזמן ויבצעו את העבודה. יש לוודא שמדובר בחברה מנוסה וכדאי גם לחפש המלצות על החברה. כל המלצה היא חשובה ועושיה לקבוע אם תיקחו את החברה או לא. ככל שמדובר באנשים זרים אשר יסתובבו בעסק שלך כשאתה לא נמצא אז יש לסמוך עליהם במאה אחוז, כך שתסתובב בלב שקט וללא חששות.

      ועד בית חיצוני מדוע זה משתלם, בעצם?

      ממבט ראשון נראה כי שירותי ניהול חיצוניים אינם משתלמים כל כך, שהרי מדוע שנשלם עבור עבודה שאפשר לעשות באופן עצמאי? העניין הוא שדיירים רבים אינם מוכנים לקחת על עצמם את תפקיד ניהול הבניין, ובצדק. זאת משום שבסופו של דבר הניהול העצמאי אינו משתלם כל כך. הדיירים האחראיים על ועד הבית נאלצים לא אחת לצאת מעבודתם מוקדם יותר בשל נזילת צנרת או סתימת ביוב, והזמן שהם נאלצים להשקיע בוויכוח עם השכנים רק עולה להם כסף. מסיבה זו, כדאי לשלם לוועד בית חיצוני ולדעת כי ענייני הבניין מתנהלים על מי מנוחות

      מתי כדאי לפנות לחברת ניהול מבנים?

      ניהול היא לא מילה גסה. אמנם לא כול דבר זקוק לניהול, אך ניתן להניח שכאשר דואגים לניהול איכותי אז הכול עובד טוב יותר וללא בעיות מיוחדות. כך גם ניהול מבנים במרכז אשר מדבר על כך שכל מה שקשור למבנה יעבוד כמו שצריך וימנע מהדירים עוגמת נפש והתעסקות בתקלות שונות. חברות ניהול שונות מבטיחות שירותים של תיקונים ואחזקה שוטפת. פדנט היא חברת אחזקה מקצועית אשר עוסקת בניהול של מבנים ודאגה לביטחון הדיירים אשר מתגוררים בהם. פניה לחברת אחזקה וניהול היא הפעולה ההגיונית ביותר לעשות כאשר אתם רוצים לטפל בבניין שלכם כמו שצריך.

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות