מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ועד בית

    מדוע צריך ועד בית?

    ועד בית הוא בעצם נציגות של הבית המשותף. תפקידו חשוב ביותר בתחזוקה של הבניין ומומלץ שכל בניין יחזיק בוועד בית. ועד איכותי יעלה את ערך הבניין ויגרום לו להיות מבוקש יותר, מאידך ועד בית גרוע עשוי להביא את הבניין לבעיות כלכליות עד כדי פשיטת כקל. פדנט הינה חברה אשר מתמחה בניהול ואחזקת מבנים במרכז בתחומים שונים כגון: קווי מאגרי מים, אינסטלציה, גינון, מעליות  פוליש ועוד.

    ועד בית – הוועד הממונה על הבניין

    ועד בית יכול למנות בין חבר אחד ועד לחמישה אנשים אשר דואגים לניהול הבית וביצוע של כל התיקונים אשר דרושים. ישנם כמה יתרונות לוועד בית טוב:

    • שקט תעשייתי – השכנים יכולים לסמוך על הועד שיטפל בכל התיקונים וינהל את הקשר עם אנשי המקצוע השונים ויגיעו לטפל בבניין. כך שאם יש סתימה בביוב או נזילת צנרת, ועד הבית יידע לקרוא לאינסטלטור המקצועי.
    • ניקיון – הועד דואג גם להעסיק איש מקצוע בתחום הניקיון שידאג לחדר המדרגות, למרחבים הציבוריים השונים ועוד.
    • גינון – כל בנין אשר שומר על חזות נאה ירצה בוודאי גינה מטופחת בכניסה. ועד בית יעסיק גנן שיגיע אחת לתקופה מסוימת ויטפל בצמחים.
    • מחלוקות שונות – לוועד הבית סמכות לפנות לגורמים שונים שיתערבו במקרה של מחלוקות בין דיירים או אי תשלום של מיסי וועד.
    • טיפול בתקלות חירום – הצפה או מעלית תקולה הם מקרים לא נעימים בכלל. ועד טוב ידע לטפל בכל אלה ולהחזיר את המצב לשגרה בטוחה

    כמה נהוג לשלם ועד בית?

    איך מחשבים את דמי הוועד? באופן כללי, התשלום נקבע על פי היחס בין השטח של הרצפה בדירה לשטח של הרצפה בשאר הדירות וכל עוד לא קבעו משהו אחר, מי שמחזיק בדירה קטנה ישלם פחות על הוצאות האחזקה השוהות של הבניין. במקרים רבים ישנן בעיות עם הגדרות התשלום השונות כיוון שלפעמים שטח הרצפה מבוסס על מה שכתוב בטאבו וישנו פער בין מה שכתוב בארנונה. אך לרב הקשיים נפתרים.  בכל מקרה החוק הוא זה שקובע ומספיק שישנה התנגדות של דייר אחד שאז כל הדיירים מחויבים לשלם כמוהו.

    ועד בית חיצוני

    ועד בית חיצוני

    אם החלטתם להרים את הכפפה ולהיות ועד הבית של הבניין, סביר להניח שכבר הבנתם שמדובר במשימה לא פשוטה הדורשת מכם ערנות ואסרטיביות, בייחוד כשהדבר מגיע לתשלומים החודשיים. למרבה המזל, חברת פדנט מציעה לכם שירותי ועד בית חיצוני, כך שאינכם צריכים לבזבז את שעות הפנאי היקרות שלכם במרדף אחר השכנים המסרבים לשלם. במקום זאת, הניחו למקצוענים לבצע את העבודה ולתחזק את הבניין שלכם.

    ועד בית חיצוני – מדוע כדאי לשכור את שירותיו

    קיימות סיבות רבות שבגינן יש צורך לשכור ועד בית חיצוני:

    • חברה מקצועית מכירה את כל ענייני הביורוקרטיה הקשורים לתחזוקת המבנה, וחוסכת מכם את זמן ההמתנה האין סופי אחר אישורים לבנייה או לתחזוקה.
    • החברה מכירה אנשי מקצוע טובים כמו אינסטלטורים או חשמלאים שיכולים לסייע בעת תקלה במבנה.
    • השכנים אינם מוכנים לשלם ועד בית? אין דבר כזה. בחברת תחזוקה מקצועית מעסיקים עובדים שעברו הכשרה מיוחדת, ובזכותה יש להם את הכלים לגשת אל סרבני התשלום ולהכריח אותם לשלם.
    • בזכות צוות אחזקה מקצועי אתם יודעים שהכסף שלכם מצוי בידיים טובות וכי הוא מנוצל רק לטובת המבנה.
    • ויש עוד שירותים – התחזוקה של המבנה כוללת ניקיון חדר מדרגות, טיפוח הגינה המשותפת, בדיקה תקופתית של המעלית (אם יש כזאת בבניין) ועוד מגוון רחב של שירותים נוספים. לחברה חיצונית אין אינטרסים – היא מהווה למעשה צד שלישי, אינה חלק מדיירי הבניין, ולכן דווקא הצוות שלה יכול לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

    ועד בית חיצוני מדוע זה משתלם, בעצם?

    ממבט ראשון נראה כי שירותי ניהול חיצוניים אינם משתלמים כל כך, שהרי מדוע שנשלם עבור עבודה שאפשר לעשות באופן עצמאי? העניין הוא שדיירים רבים אינם מוכנים לקחת על עצמם את תפקיד ניהול הבניין, ובצדק. זאת משום שבסופו של דבר הניהול העצמאי אינו משתלם כל כך. הדיירים האחראיים על ועד הבית נאלצים לא אחת לצאת מעבודתם מוקדם יותר בשל נזילת צנרת או סתימת ביוב, והזמן שהם נאלצים להשקיע בוויכוח עם השכנים רק עולה להם כסף. מסיבה זו, כדאי לשלם לוועד בית חיצוני ולדעת כי ענייני הבניין מתנהלים על מי מנוחות

    כמה נהוג לשלם ועד בית?

    ניהול ועד בית

    כל בניין מגורים ללא קיומו של ועד בית בפועל נראה בערך אותו דבר. הכניסה מוזנחת, לכלוך וחוסר סדר, במקרים רבים אין תאורה בחדר המדרגות והגינה נראית כמו מזבלה. ניהול ועד בית הוא עסק לכל דבר אך כל הדיירים מרוויחים ממנו וגם הבניין נראה הרבה יותר מזמין. אמנם לא תמיד הכול זורם על מי מנוחות אך עצם  קיומו של וועד יכול לפתור את הבעיות שמתגלעות. פדנט הינה חברת ניהול מבנים שעוסקת באחזקת מבנים, ניקיון ושירותים נוספים. השאלה הנשאלת היא אם להקים וועד שידאג לכל העניינים או לפנות לחברה חיצונית שתבצע את זה בעבורנו.

    ניהול ועד בית – במה זה כרוך?

    לוועד הבית ישנם תפקידים שונים והוא ממונה לבצע אותם בזמן וללא משוא פנים. הוועד נבחר על ידי הדיירים, לעיתים ישנם כמה מתמודדים ונערכים בחירות. ישנם בניינים אשר שנים רבות אותו אדם הוא הוועד כבר שנים רבות. במקרה כזה כנראה שהדיירים מרוצים מתפקודו והוא מבצע את העבודה בצורה טובה. לאחר שנבחר הוועד נוטלות עליו משימות שונות:

    • גביית דמי וועד הבית מן הדיירים שבניין.
    • טיפול בתקלות ששייכות למרחב הציבורי של הבניין.
    • אם ישנן מחלוקות שנוגעות לשטחים המשותפים אז הוועד יכול להתערב ולקבוע. אם אין היענות אז בסמכות הוועד לפנות לערכאות גבוהות יותר על מנת שיתערבו.
    • הקשבה לתלונות של דיירים.

    לא תמיד הוועד יכול לעזור אך עצם קיומו של וועד בהחלט מסייע להשלטת סדר בבניין. בנין אשר בו הועד מתפקד כראוי יראה בהכרח מטופח יותר ותקלות יטופלו בו במהירות ובמקצועיות.

    תמ"א 38

    פרויקט תמ"א 38 הינו פרויקט ארצי אשר נועד לחזק בתים ישנים כנגד רעידות אדמה שעלולות להתרחש בעתיד לבוא. יש לגייס הסכמה של רוב הדיירים על מנת לצאת לדרך, אך לא תמיד ניתן לדבל את ההסכמה הגורפת ואז עלולות להתגלע מחלוקות שונות. לעיתים הדברים נגררים על לבית המשפט שיקבע מה לעשות וכיצד לנהוג. ועד בית יכול לסייע בפשרות והסכמות בין הדיירים כל שכן כאשר מדובר בדיירים אשר מתגוררים בבניין שנין ארוכות ומכירים זה את זה היטב.

    חברת ניהול ועד בית

    בנייני מגורים רבים נהנים מתפקוד יעיל של וועד הבית שלהם ואיכות החיים בבניינים אלו היא גבוהה. טיפול מהיר בתקלות שונות וגבייה נכונה והוגנת של המיסים מביאים ליחסים טובים יותר בין השכנים ולטיפוח של מראה הבניין. חברת ניהול מבנים ועד בית היא פתרון משתלם ביותר וכדאי לקחת אותו בחשבון כאשר אתם רוצים לשדרג את הרמה הכללית של הבניין שבו אתם מתגוררים. פדנט הינה חברת ניהול ואחזקה מקצועית שמספקת שירותים שונים אשר קשורים בניקיון ואחזקה של מבנים. חברה אשר מטפלת בבניין מעלה את ערכו באופן ניכר.

    חברת ניהול ועד בית – מה זה כולל?

    כאמור חברת ניהול נכסים במרכז ומבנים מטפלת בנושאים ותחומים רבים. ישנם הרבה דברים שיש לדאוג להם, להלן רשימה של כמה מן השירותים שניתן לקבל מחברה כזו:

    • הדברה – חרקים, יונים או עכברים עלולים להעביר מחלות וגם סתם להוות מטרד לדיירים. חברת ניהול תדאג לבעל מקצוע מהתחום שיטפל במפגעים.
    • ניקיון יסודי ושוטף וגם פוליש מתי שישנו צורך בכך.
    • שירותי גננות ופיתוח של הכניסה שלבניין.
    • גבייה של מיסי וועד הבית וגם טיפול בערכאות שונות אם ישנם אנשים שחייבים.
    • ביצוע של תיקונים שונים ואחזקה שתמנע תקלות.
    • פיקוח על ספקי שירות שמגיעים לביצוע עבודות.
    • גילוי אש והתקנת מערכות לכיבוי אש.

    טיפול במעליות

    כל זה ועוד ניתן לקבל מחברות אחזקת מבנים איכותיות. אך כיצד נוודא שמדובר בחברה איכותית ואמינה? כדאי להתייעץ עם אנשים אשר מבינים בנושא. אפשר גם לחפש המלצות ברשת האינטרנט, אם ישנן המלצות טובות רבות אשר הן לאורך זמן אז ניתן להניח שמדובר בחברה איכותית שכדאי להמשיך אתה.

    שלום זה הוועד

    כמובן שניתן גם להסתפק בוועד המסורתי שלעיתים יבצע את העבודה טוב. כולנו מכירים את הדפיקות בדלת לעת ערב כאשר ועד הבית מתרוצץ בין הדירות בבניין ומזכיר לדיירים שצריך לשלם גם החודש. המרדף הזה הוא לא תמיד נעים בעיקר כאשר נפגשים עם הדיירים במעלית או ליד תאי הדואר. פניה לגורם חיצוני כגון חברות אחזקת מבנים במרכז תהפוך את עניין הגבייה לפשוט יותר והוא יתבצע ביעילות מפתיעה. כדאי לפנות ולקבל מידע נוסף וחשוב בתחום זה.

    מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      בין הלקוחות שלנו

      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      ניקיון משרדים בערב עם מפתח – למי מתאים לקבל שירות כזה?

      כל משרד אשר מעסיק מספר עובדים מרובים לא תמיד מאפשר הסתובבות של עובדים נוספים שעלולים להוציא את העובדים מריכוז או פשוט למנוע מהם לבצע את עבודתם כראוי. לעומת זאת, בשעות הערב כאשר העובדים אינם נמצאים במשרד והוא ריק לחלוטין אז ניתן בהחלט לבצע את עבודת הניקיון בצורה הטובה ביותר וזאת מבלי להפריע לעובדים.

      חברת ניקיון אמינה תקבל לידיה את המפתח של המשרד והעובדים יגיעו בדיוק בזמן ויבצעו את העבודה. יש לוודא שמדובר בחברה מנוסה וכדאי גם לחפש המלצות על החברה. כל המלצה היא חשובה ועושיה לקבוע אם תיקחו את החברה או לא. ככל שמדובר באנשים זרים אשר יסתובבו בעסק שלך כשאתה לא נמצא אז יש לסמוך עליהם במאה אחוז, כך שתסתובב בלב שקט וללא חששות.

      ועד בית חיצוני מדוע זה משתלם, בעצם?

      ממבט ראשון נראה כי שירותי ניהול חיצוניים אינם משתלמים כל כך, שהרי מדוע שנשלם עבור עבודה שאפשר לעשות באופן עצמאי? העניין הוא שדיירים רבים אינם מוכנים לקחת על עצמם את תפקיד ניהול הבניין, ובצדק. זאת משום שבסופו של דבר הניהול העצמאי אינו משתלם כל כך. הדיירים האחראיים על ועד הבית נאלצים לא אחת לצאת מעבודתם מוקדם יותר בשל נזילת צנרת או סתימת ביוב, והזמן שהם נאלצים להשקיע בוויכוח עם השכנים רק עולה להם כסף. מסיבה זו, כדאי לשלם לוועד בית חיצוני ולדעת כי ענייני הבניין מתנהלים על מי מנוחות

      מתי כדאי לפנות לחברת ניהול מבנים?

      ניהול היא לא מילה גסה. אמנם לא כול דבר זקוק לניהול, אך ניתן להניח שכאשר דואגים לניהול איכותי אז הכול עובד טוב יותר וללא בעיות מיוחדות. כך גם ניהול מבנים במרכז אשר מדבר על כך שכל מה שקשור למבנה יעבוד כמו שצריך וימנע מהדירים עוגמת נפש והתעסקות בתקלות שונות. חברות ניהול שונות מבטיחות שירותים של תיקונים ואחזקה שוטפת. פדנט היא חברת אחזקה מקצועית אשר עוסקת בניהול של מבנים ודאגה לביטחון הדיירים אשר מתגוררים בהם. פניה לחברת אחזקה וניהול היא הפעולה ההגיונית ביותר לעשות כאשר אתם רוצים לטפל בבניין שלכם כמו שצריך.

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות