מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חברות ניהול ואחזקה

    חברת ניהול ואחזקה

    ישנם אלמנטים רבים אשר כרוכים הניהול ואחזקה של בניין מגורים או מוסד ציבורי. ככל שהמקום המדובר בינו גדול יותר ומורכב יותר, כך יש לשער שנזדקק לחברה מנוסה יותר שתטפל בכל מה שצריך. פדנט היא חברות ניהול ואחזקה אשר מציעה את כל מה שדרוש על מנה לטפל בבניין מגורים. ניתן למצוא חברות כאלו ברשת האינטרנט או על ידי פניה לחברים ובני משפחה אשר מבינים בנושא זה. יש לוודא שמדובר בחברה אשר רשומה כחוק ויש לה את כל האישורים הנדרשים כדי להעסיק עובדים רבים וכמובן שהעובדים עברו את כל ההכשרה הדרושה להם כדי לבצע את העבודה נכון.

    חברת ניהול ואחזקה – מה הן עושות?

    חברות אחזקה וניהול דואגות לכל ההיבטים שקשורים לניקיון, תחזוקה שוטפת, תיקונים שונים, חשמל וצנרת, גינון ועוד דברים רבים. ככל שחברת האחזקה היא גדולה יותר כך קיים סיכוי גבוה יותר לכך שתהיו מרוצים מהביצועים של העובדים שלה. חברות קטנות מציעות בדרך כלל שירותים מצומצמים ולא תמיד מצליחות לעמוד ביעדים שהן מציבות לעצמן. מצבים כאלו עשויים להביא לעוגמת נפש בקרב מזמין העבודה. על כן כדאי מאוד להשקיע בחיפוש של חברה אמינה וטובה כך שלא תאלצו להחליף את החברה.

    התקשרות עם חברת אחזקה כרוכה בחתימה על חוזים והסכמים שונים שיבטיחו  עבודה מסודרת עמידה ביעדים אשר הובטחו. הכול מפורט מאוד ואין ממש מקום לשיקול דעת. אם מדובר בחברה איכותית אז תוך זמן קצר העובדים שלה ייקחו את העניינים לידיים. תקלות אשר בעבר לקח זמן רב עד שהן טופלו, יקבלו עדיפות גבוהה וידאגו להן במהרה. כל שכן כאשר מדובר בתקלות חירום אז השירות המהיר הוא קריטי. תקלה כזו עלולה לעלות בסגירה של מחלקה שלמה ואבדן הכנסות.

    חברת ניהול ואחזקה לבתים משותפים, בניינים, משרדים ועוד

    בכל מקום עבודה קיים מטבחון אחד או יותר אשר מצויד גם במקרר אשר בו מטמינים העובדים את המזון אותו הם הביאו מהבית. לעיתים עוד או שניים "שוכחים" מקיומו של האוכל ועובדה זו מביאה לריחות לא נעימים וגם לחוסר מקום במקרר. חברת אחזקה טובה תדאג שהמקרר יהיה תמיד נקי ומסודר. והעבדים יהיו מרוצים.

    חברת ניהול ואחזקה

    כיום חברת ניהול ואחזקה למבנים היא הרבה מעבר לחברה שדואגת שחדר המדרגות יהיה נקי. עם התפתחות טכנולוגיית הבניה והמערכות המתקדמות של מבנים קטנים וגדולים כאחד החברות מספקות שירותים הכוללים הרבה מעבר לכך. חברות אלו מעסיקות עשרות, אם לא מאות בעלי מקצוע במגוון תחומים רחב ונותנות מענה לכל צורכי המבנה. במאמר זה נביא לפניכם פירוט על כמה מהשירותים אשר מעניקות חברות אלו.

    חברת ניהול ואחזקה הן הביטחון של המבנה שלכם

    לרוב, חברת ניהול ואחזקה של מבנים מעסיקות עובדים בכל תחום הנדרש לאחזקת המבנה. השירותים שהן נותנות מתחלק לתחזוקת וניהול בנייני מגורים, מבנים ציבוריים ורבי קומות. החטיבה השנייה תהיה אמונה על משרדים, מוסדות, רבי קומות ומבנים מסחריים כגון קניונים, מפעלים גדולים ובניינים מרובי משרדים. החטיבה השלישית היא זו הדואגת לתשתיות המבנה. החל מעבודות חשמל ואינסטלציה וכלה בשיפוץ ואף בנייה במבנים. לפניכם כמה מהיתרונות של חברת ניהול ואחזקה למבנים:

    • כבר לא צריך לפנות לכל בעל מקצוע בנפרד. בין אם זה תיקון המעלית, עבודת אינסטלציה או גינון, החברה מספקת את כל השירותים הללו תחת קורת גג אחת.
    • ראש שקט לבעל הנכס כאשר הוא יודע שיש מי שייתן לו מענה מידי בעת הצורך. כמו כן, בבנייני מגורים בהם בעל הנכס משכיר דירות, חברת האחזקה גם תדאג לגבייה וניהול נכון של השוכרים.
    • כפי שכתבנו, חברת ניהול ואחזקה מאגדת בתוכה את כל בעלי המקצוע להם נדרש הנכס. מצב זה יוצר פיקוח נכון על הוצאות הבעלים של המבנה ולרוב גם חיסכון של סכומים לא מבוטלים של כסף.

    חברת ניהול ואחזקה בשרון

    חברת פדנט היא חברת ניהול ואחזקה של מבנים עם מעל עשור של ניסיון ניהול פרויקטים עשיר. אנו דוגלים באיכות, מקצועיות, שירות ואמינות. את העובדים שלנו אנו בוחרים בפינצטה כל שאנו גאים לומר שאנחנו מובילים גם בתחום כוח האדם האיכותי. במידה ותרצו להניח את תחזוקת הנכס שלכם לטובים ביותר ולהיות רגועים שהכל מתנהל על מי מנוחות אתם מוזמנים לפנות אלינו באהבה.

    חברת ניהול ואחזקה למבנים

    קבוצת פדנט הוותיקה והמנוסה הינה חברת ניהול ואחזקה למבנים אשר מובילה את התחום מזה העשור האחרון. חברתנו מעניקה את שירותי בעבור מבנים מכל הסוגים, לרבות מבנים למגורים, מגדלים רבי קומות, מבנים ציבוריים, מוסדות, משרדים ואפילו מבני מסחר. אין ספק כי בשעה שאתם מחפשים את השירות המקיף והמקצועי ביותר אשר ידאג לכלל צרכיו של המבנה שלכם, חברתנו תהווה את המענה המקצועי ביותר לכל בקשותיכם.

    מה נוכל להרוויח משירותיה של חברת ניהול ואחזקה למבנים?

    אנשים רבים תוהים בנוגע לתפקידן של חברת ניהול ואחזקה למבנים, האם מדובר אך ורק בניקוי חדר המדרגות ותשלום של חשבון החשמל? התשובה לכך היא חד משמעית לא. חברות מקצועיות אשר עוסקות בניהול מבנים יהיו אלו אשר מספקות את המצבור השלם של מענה מדויק ומקצועי בעבור כלל צרכיו של המבנה עצמו.

    כך למעשה, בין אם מדובר על בניין משרדים, מבנה ציבור או אפילו מבנה מגורים רב קומות, הרי שהשירות אשר תוכלו לקבל מחברות מהסוג הזה יכלול גם את התחומים הבאים:

    • שמירה על ניקיון בכל עת בחללים המשותפים
    • תחזוקה וניקיון משרדים גם בשעות הערב בעת הצורך
    • תחזוקה שוטפת של התשתיות השונות
    • טיפול מיידי בכל תקלה או בעיה בתשתיות
    • גביית תשלום מדיירי הבניין
    • איתור בעלי מקצוע איכותיים ונדרשים לטיפול בתקלות שונות
    • ועוד…

    כלל הפתרונות לניהול ואחזקת מבנים במקום אחד!

    במידה וגם אתם מעוניינים להקל על העבודה שלכם בניהול המבנה, זכרו כי קיימת אפשרות להעברת האחריות במלואה לחברה מקצועית ואמינה אשר מובילה את תחום זה במשך שנים ארוכות. קבוצת פדנט תשמח להעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המיומנים שלה ולסייע במציאת הפתרונות היעילים והאיכותיים ביותר לכלל צרכיו של המבנה. כאן תוכלו למצוא את המענה המדויק לכלל השירותים הנדרשים לכם, זאת תחת קורת גג אחת ומבלי שתידרשו לסנכרן בין ספקים ואנשי מקצוע שונים מכל התחומים.

    חברת ניהול ואחזקה שעושה הכל בשבילך

    ניסיתם בכל דרך אפשרית לנהל את הבניין שבו אתם גרים אך ברור לכם שזה לא עובד? אתם מחפשים פתרון לעניין? כדאי שתדעו: חברת ניהול ואחזקה זו הבחירה הנכונה. בשנים האחרונות אנחנו רואים שיש יותר ויותר מבנים רבי-קומות שיש בהן הרבה מאוד דירות. בכל אותם מבנים הפתרון הנכון לאחזקת הבניין ולניהולו הנכון הוא לפנות אל חברה מקצועית שעוסקת בתחום הזה, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם? קבוצת פדנט היא הכתובת הכי טובה שיש להזמנת שירותים כאלה ואתם מוזמנים ליצור עימה קשר עוד היום.

    כל היתרונות של עבודה עם חברת ניהול ואחזקה

    אתם תוהים איך יכול להיות שבשנים האחרונות כל כך הרבה אנשים ברחבי הארץ בוחרים להעסיק חברת ניהול ואחזקה? כדאי שתדעו: מדובר על שירות שכולל אינספור יתרונות משמעותיים, כמו לדוגמא:

    • הבניין תמיד נקי, כולל חדרי המדרגות, הלובי והמעליות
    • יש מי שאחראי על תיקון של כל תקלת חשמל, כולל החלפת נורה בלובי
    • יש מי שיוכל לטפל במהרה בכל תקלת אינסטלציה שעלולה להיות בבניין
    • הכול מתבצע בצורה קבועה, ידועה ומסודרת

    בניגוד לעבודה עם סטודנט שמגיע ומנקה את חדר המדרגות, כפי שנהוג לעשות בבניינים קטנים מאוד, הרי שהעבודה עם חברת אחזקת מבנים שונים. כאן החברה שולחת אל הבניין שלכם צוות שלם של אנשי מקצוע שיהיה אחראי לתחזוקת כל הבניין. לכן העבודה מתבצעת בצורה יעילה ולא יכול להיות מצב שבו נקבע יום לניקיון הלובי והמנקה לא יגיע כי הוא חולה.

    האדיבות והמקצועיות

    קבוצת פדנט היא חברה שהוקמה לפני יותר מעשר שנים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שכל שירות שהחברה תיתן לכם בתחום אחזקת המבנה, יהיה מקצועי. לכל העובדים של החברה יש ניסיון עשיר מאוד בתחום, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מתקשרים למספר: 09-7927717? רוצים לקבל מידע נוסף? הצעת מחיר? נציגי החברה זמינים עבורכם תמיד לכל שאלה! החברה מעניקה שירותים מגוונים ביותר בכל מה שקשור לאחזקת מבנים וניהולם כך שכאן תוכלו להיות בטוחים שאתם, והבניין שלכם, נמצאים תמיד בידיים הכי טובות שיש.

    מחפשים אחזקת מבנים פדנטית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      בין הלקוחות שלנו

      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      ניקיון משרדים בערב עם מפתח – למי מתאים לקבל שירות כזה?

      כל משרד אשר מעסיק מספר עובדים מרובים לא תמיד מאפשר הסתובבות של עובדים נוספים שעלולים להוציא את העובדים מריכוז או פשוט למנוע מהם לבצע את עבודתם כראוי. לעומת זאת, בשעות הערב כאשר העובדים אינם נמצאים במשרד והוא ריק לחלוטין אז ניתן בהחלט לבצע את עבודת הניקיון בצורה הטובה ביותר וזאת מבלי להפריע לעובדים.

      חברת ניקיון אמינה תקבל לידיה את המפתח של המשרד והעובדים יגיעו בדיוק בזמן ויבצעו את העבודה. יש לוודא שמדובר בחברה מנוסה וכדאי גם לחפש המלצות על החברה. כל המלצה היא חשובה ועושיה לקבוע אם תיקחו את החברה או לא. ככל שמדובר באנשים זרים אשר יסתובבו בעסק שלך כשאתה לא נמצא אז יש לסמוך עליהם במאה אחוז, כך שתסתובב בלב שקט וללא חששות.

      ועד בית חיצוני מדוע זה משתלם, בעצם?

      ממבט ראשון נראה כי שירותי ניהול חיצוניים אינם משתלמים כל כך, שהרי מדוע שנשלם עבור עבודה שאפשר לעשות באופן עצמאי? העניין הוא שדיירים רבים אינם מוכנים לקחת על עצמם את תפקיד ניהול הבניין, ובצדק. זאת משום שבסופו של דבר הניהול העצמאי אינו משתלם כל כך. הדיירים האחראיים על ועד הבית נאלצים לא אחת לצאת מעבודתם מוקדם יותר בשל נזילת צנרת או סתימת ביוב, והזמן שהם נאלצים להשקיע בוויכוח עם השכנים רק עולה להם כסף. מסיבה זו, כדאי לשלם לוועד בית חיצוני ולדעת כי ענייני הבניין מתנהלים על מי מנוחות

      מתי כדאי לפנות לחברת ניהול מבנים?

      ניהול היא לא מילה גסה. אמנם לא כול דבר זקוק לניהול, אך ניתן להניח שכאשר דואגים לניהול איכותי אז הכול עובד טוב יותר וללא בעיות מיוחדות. כך גם ניהול מבנים במרכז אשר מדבר על כך שכל מה שקשור למבנה יעבוד כמו שצריך וימנע מהדירים עוגמת נפש והתעסקות בתקלות שונות. חברות ניהול שונות מבטיחות שירותים של תיקונים ואחזקה שוטפת. פדנט היא חברת אחזקה מקצועית אשר עוסקת בניהול של מבנים ודאגה לביטחון הדיירים אשר מתגוררים בהם. פניה לחברת אחזקה וניהול היא הפעולה ההגיונית ביותר לעשות כאשר אתם רוצים לטפל בבניין שלכם כמו שצריך.

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות